Login

Treeningute kirjeldused

Arigato Spordiklubi soovib pakkuda kõigile treenijatele laia valikut treeninguid, mis annavad võimaluse igal klubiliikmel panna endale kokku eesmärgipärane ja mitmekülgne treeningplaan. Rühmatreeningute valikust leiavad meelepärase nii jooga, pilatese, siseratta, tantsu kui ka lihtsalt üldkehalise vastupidavus treeningu austajad. Samas julgustame kõiki oma liikmeid proovima ja katsetama enda jaoks uudseid treeninguid, selle jaoks pakume hooaja jooksul mitmeid ‘1-2-3’ treeningstiilidesse sissejuhatavaid meistriklasse meie treenerite juhendamisel.

Leidmaks endale sobiva treeningutaseme leidmisel aitab Sind meie rühmatreeningute maatriks. Lihtsustamaks valikut oleme jaganud trennid seitsmeks grupiks:

1. Lihastreeningud
2. Vastupidavus treeningud
3. Siserattatreeningud
4. Tantsulised treeningud
5. Keha ja meel treeningud

NB! Treeningud kestavad 55 minutit, kui tunni nimes pole märgitud teisiti - 30, 45, 50 või 75 tähenavad tundide kestvusi, mis erinevad tavapärasest tunni kestvusest.