Login

Keha ja meel treeningud

POWERYOGA

PowerYoga on jooga, mille järjepidaval harrastamisel saab keha viia paremasse füüsilisse vormi ning suurenada vastupidavust. Tund koosneb harjutuste ehk asanate sooritamisest, mis on omavahel ühendatud dünaamiliste vinyasadega.
PowerYoga koosneb mitmest plokist, ning iga plokk lõppeb dünaamilise pranayamaga. Dünaamilised pranayamad ehk hingamisharjutused annavad jõudu kogu trenni vältel, hapnik pääseb kudedesse ja organitesse suurendades harjutuste efektiivsust. Harjutuste järjepidev sooritamine nõuab keskendumist ja mõjub hästi ajule. Hea võimalust argipäevast hetkeks eemal viibida

NAISTE JA BEEBIOOTAJATE JOOGA

Rahulikus tempos toimuv joogatund naistele ja beebiootajatele, kus harjutused on lihtsamad kui vinyasa joogas. Joogaharjutused on rahustava toimega, parandavad seedimist, alandavad vererõhku, leevendavad selja- ja kaelavalu, aitavad krampide ja paistetuse vastu ning toovad kergust kogu kehale. Erilist tähelepanu pööratakse seljale ja alakehale ning õpitakse tugevdama ja lõdvestama vaagnapõhjalihaseid, mis on olulised igas vanuses naiste jaoks, enne sünnitust, sünnituse ajal ja peale sünnitust. Tund lõpeb pikema lõdvestusega, kus saab aja maha võtta ning oma keha ja meelt rahustada.

Seega oodatud on igas vanuses naised, ka need kes ei ole beebiootel, kuid soovivad vahelduseks kogeda veidi rahulikumat tundi. Samuti neile, kel on soov peagi beebiootele jääda, sest rahulik meel ja stressivaba keha on avatud ka uuteks algusteks.

SHINDO

Shindo tähendab tõlkes "südame juhatust" ehk Shindo kaudu on võimalik leida keha, hinge ja meelte tasakaal. Treeningul mõjutame venituste ja hingamise kaudu 12 inimkeha läbivat energiameridiaani, hoides need avatuna. Shindo sobib igas vanuses ja erinevas füüsilises vormis inimestele. Shindo on Jaapani vanadel traditsioonidel põhinev ligi veerandsada aastat tagasi Kazuko Kuratomi poolt välja arendatud massaZ-, venitus- ja lõõgastusharjutuste süsteem, mida võib pidada ka "iga-mehe joogaks". Tund toimub soojas HotYoga saalis

PILATES

Pilates baseerub J.H Pilatese poolt välja töötatud treeningmetoodikal, mis omakorda lähtub inimese kehast. Selles treeningus sooritatakse harjutusi kindlas järjekorras koos sügava hingamisega. Tund eeldab keskendumist ja kontrolli, mille tulemusel regulaarne treenija saavutab hea rühi, liigesliikuvuse ja lihastasakaalu. Pilates sobib igal tasemel tervisesportlasele, ideaalne ka toetamaks põhispordiala või vigastusest taastumisel. Klassikaline mati pilates toimub mugavas sportlikus riietuses, paljajalu või sokkides. Kasutatakse erinevaid väikevahendeid: pallid, rõngad, kummilindid, hantlid, võimlemiskepid. Klassikalises matitreeningus puudub ka muusika, mis soodustab omakorda keskendumist ja oma kehast lähtumist.

VINYASA JOOGA

Vinyasa põhimõtetel ülesehitatud  liikuv ja dünaamiline jooga tund, kus lisaks keha joondumisele on oluline osa hingamisel. Liikumiste ja asana'te aluseks on päikesetervitused, läbi mille treenitakse keha stabiilsust ja liikuvust, samaaegselt arendades keha ja meelte sitkust, painduvust ning tasakaalu.
Läbi füüsilise liikumise, rahustava hingamise ja meditatsiooni puhastuvad keha ja meeled ning iga osaleja loob endale sobiva seisundi ja meelestatuse.
Hing leiab rahu tasakaalustatud kehas!

STRETCHING

Tund aitab lõdvestada lihaseid ning taastab nende elastsuse  Lihashooldus on vajalik ennekõike selleks, et vältida vigastusi ning hoida lihastes toimuvaid ainevahetuslikke protsesse aktiivsena. See treening sobib ideaalselt näiteks jõusaalis suurema koormusega treenijale, kes soovib kogu keha venitada. Järjepidev tunnis osalemine aitab säilitada liigeste liikuvust ning vältida vigastuste teket. FoamRoll & Stretch  tunnis kasutatakse lisaks ka spetsiaalset vahurulli - FoamRoll.

HATHA jooga

Hatha jooga on kaheksaastmelise raja [radzha] jooga kolmas aste, kus vahend on oma keha. Hatha joogal on palju suundi. Kui Eestis räägitakse hatha joogast, siis mõeldakse tavaliselt euroopalikku pehmet joogat.
Tunnis tehakse nii dünaamilisi kui ka staatilisi harjutusi. Staatilisi füüsilisi harjutusi, milles viibitakse võimalikult teadlikult, nimetatakse asanadeks. Need on pehmed, tavaliselt kergelt venitavad või pingutavad, kuid mitte jõulised. Tähtis on pidev lõdvestumine vastukaaluks igapäevategevusele, kus me oleme häälestatud pingutustele nii füüsilises, hingelises kui ka vaimses mõttes. Harjutused on omavahel seostatud, kulminatsioon on eesmärkharjutus, milles püsitakse pikemalt. Tunni lõpuks saavutab harjutaja sügava sisemise lõdvestuse ja rahu.

HOTYOGA

HotYoga on 60-minutiline tund, mida soovitame kõigile neile, kes proovivad HotYogat esmakordselt ja kes pole varem joogaga tegelenud. Samuti ka neile, kel juba on HotYoga kogemus ning kes on varem joogaga tegelenud, kuid soovivad viia oma praktiseerimise uuele tasemele. Baisic tunnis on rahulik tempo, asendeid hoitakse pikemalt ning harjutuste valik sobib nii algajatele kui edasijõudnutele.

HotYoga treeningud viiakse läbi ruumis, kus temperatuur on 38-40 kraadi. Tunnis treenitakse lihasvastupidavust, tasakaalu, painduvust ja paradatakse südameveresoonkonna tervist, pakkudes võrdselt väljakutset nii üla- kui alakehale. Jooga asendid ja terve tunni jooksul sügavalt hingamine rahustab ning tasakaalustab närvisüsteemi, maandab stressi, parandab vereringet ja hapniku liikumist ajusse. Lihtsuses peitub võlu!

HOTYOGA Flow 75

HotYoga Flow´75 on 75-minutiline tund, mida soovitame kõigile neile, kel on eelnev kogemus jooga või HotYoga-ga ning kes on varem külastanud HotYoga tundi. Selles tunnis on tempo kiirem, harjutused intensiivsemad ning liikumist rohkem. Tund põhineb päikesetervitustel ja erinevatel asenditel, mida omavahel liidetakse, et tekitada ühtset hingamisel põhinevat voolu.
HotYoga treeningud viiakse läbi ruumis, kus temperatuur on 37-39 kraadi. Tunnis treenitakse lihasvastupidavust, tasakaalu, painduvust ja parandatakse südameveresoonkonna tervist, pakkudes võrdselt väljakutset nii üla- kui alakehale. Jooga poosid ja terve tunni jooksul sügavalt hingamine rahustab ning tasakaalustab närvisüsteemi, maandab stressi, parandab vereringet ja hapniku liikumist ajusse. Hingamine käsikäes liikumisega aitab püsida hetkes!

HOTYOGA Flow

HotYoga Flow tundi soovitame kõigile neile, kel on eelnev kogemus jooga ja/või HotYoga-ga ning kes on varem külastanud HotYoga tundi. Selles tunnis on tempo kiirem, harjutused intensiivsemad ning liikumist rohkem ja puhkuseks vähem aega - see on väljakutsuvam versioon pikemast Flow tunnist. Tund põhineb päikesetervitustel ja erinevatel asenditel, mida omavahel liidetakse, et tekitada ühtset hingamisel põhinevat voolu.
HotYoga treeningud viiakse läbi ruumis, kus temperatuur on 38-40 kraadi. Tunnis treenitakse lihasvastupidavust, tasakaalu, painduvust ja parandatakse südameveresoonkonna tervist, pakkudes võrdselt väljakutset nii üla- kui alakehale. Jooga poosid ja terve tunni jooksul sügavalt hingamine rahustab ning tasakaalustab närvisüsteemi, maandab stressi, parandab vereringet ja hapniku liikumist ajusse. Läbi liikumise ja hingamise leiame tasakaalu!

Täpsem info Arigato HOTYOGA treeningute kohta on kättesaadav HOTYOGA alalehel: http://www.arigato.ee/est/spordiklubi/hotyoga


MOBILITY

Mobilisatsioon on võime liikuda vabalt ilma pingutuseta. See tund aitab parandada liigeste liikuvust ja rühti. Sobib soojenduseks kerge koormusega treeningule või raskema treeningu jätkuks. Treening on väikese intensiivsusega madalal pulsil ja kohane igas vanuses treenijale.