Login

Lihastreeningud

SIX-PACK TREENING

Tõhus kerelihaste treening. Six-Pack tunnis kasutatakse lisaks oma keharaskusele ka lisavahendeid nagu fitpall, kettad, hantlid jms. Parema tulemuse saavutamiseks külastada treeningut kaks korda nädalas. Tund sobib pigem edasijõudnud treenijatele.

FITBODY

Fitbody on lihastreening, mille eesmärgiks on saavutada kehale ideaalne figuur. Lühikese soojendusega valmistatakse lihased ette jõutreeninguks. Tunnis töötatakse läbi kõik lihasgrupid, kasutades oma keharaskust ja mitmesuguseid treeningvahendeid (kummilindid, hantlid, kangid jms). Tund lõpeb lühikese venitusega. Sobib nii meestele kui naistele, algajatele ja edasijõudnutele.

GYM XTREME

Gym Xtreme on jõusaalitreening, kus kasutatakse jõusaaliseadmeid ja vabaraskusi. Tund algab kerge soojendusega ja lõpeb venitusega, trenni põhiosas on rõhk tehnikal. Treening viiakse läbi paaris meetodil ning toimub seeraite ja kordustena. Sobib kõigile, kes soovivad arendada oma jõusaaliteadmisi. Oodatud on nii algajad kui edasijõudnud, raskuse saab valida iga treenija ise. Gym Xtreme tunnis ei pea omama suuri kogemusi jõusaalis, pigem täiendab treening jõusaaliseadmete kasutamise baasteadmisi.

BODY TONING

Uus ja tõhus lihastreening, kus põhirõhk on lihastoonuse tõstmisel. Lühikese soojendusega valmistatakse lihased ette jõutreeninguks. Trennis kasutatakse nii oma keha raskust kui ka mitmesuguseid  abivahendeid (kummilindid, hantlid, kangid jms). Treener paneb tunnis rõhku just lihasvastupidavuse arendamisele, mis parandab efektiivselt lihastoonust ja kogu keha vormi. Proovi erinevaid treenereid, sest iga treening on oma treeneri nägu! Tundi saab kergesti kohandada sobivaks enda tasemele, sobib nii meestele kui naistele, algajatele ning ka edasijõudnutele.

SKILLMILL RING

SKILLMILL Ring on ringtreeningu meetodil läbiviidud treening Arigato jõusaalis. Treeningusse lisatud uued SKILLMILL seadmed, mis teevad tunni veelgi tõhusamaks.Treeneri juhendamisel tehakse soojendus, kas jõusaali kardioseadmetel või koos ringis soojendusharjutusi sooritades.  Tunni põhiosas sooritatakse kindlaksmääratud ajajooksul 8-12 "baasis" harjutusi, mis on suunatud peamiste lihasgruppide ja vastudavuse arendamisele. Kuna tunnis ei ole oluline harjutuste sooritamine muusikasse, siis saab iga osaleja endale valida sobiva tempo ja intensiivsuse, treeneril on suur rõhk treenijate tehnika parandamisel. Treener on ringi keskel nii tehnilise soorituse kontrollija, harjutuste valiku juhendaja, motivaator, aga ka sooritusaja väljahõikaja. Kõlab nagu mõni seltskonna mäng? Tule ja proovi järgi, olenemata kas oled juba kogenud rühmatreeningute fänn või andunud jõusaali külastaja. Mõlemad leiavad tunnist endale sobiva täienduse treeningplaani!

KÕHTSELGTUHAR

Lihasvastupidavustreening , kus sooritatakse peamiselt alakeha ja kerelihaste harjutusi. Tund algab lühikese ja lihtsa soojendusega , millele järgneb  lihastreening erinevate abivahenditega (hantlid, tuubid, kettad pallid jm) ja  keharaskusega. Tund lõpeb lühikese venitusosaga ja on sobilik igal tasemel harrastajale, vormib hästi alakehapiirkonda ning trimmib kerelihaseid.

RING

RING on ringtreeningu meetodil läbiviidud intervalltreening Arigato jõusaalis. Treeneri juhendamisel tehakse soojendus kas jõusaali kardioseadmetel või koos ringis soojendusharjutusi sooritades.  Tunni põhiosas sooritatakse kindlaksmääratud ajajooksul 8-12 "baasis" harjutusi, mis on suunatud peamiste lihasgruppide ja vastudavuse arendamisele. Kuna tunnis ei ole oluline harjutuste sooritamine muusikasse, siis saab iga osaleja endale valida sobiva tempo ja intensiivsuse, treeneril on suur rõhk treenijate tehnika parandamisel. Treener on ringi keskel nii tehnilise soorituse kontrollija, harjutuste valiku juhendaja, motivaator, aga ka sooritusaja väljahõikaja. Kõlab nagu mõni seltskonna mäng? Tule ja proovi järgi, olenemata kas oled juba kogenud rühmatreeningute fänn või andunud jõusaali külastaja. Mõlemad leiavad tunnist endale sobiva täienduse treeningplaani!

BODYPUMP

Lihasvastupidavuse treening, mida tehakse hoogsa muusika saatel treeneri juhendamisel 3-kuuliste tsüklitena. Sobib kõigile harrastajatele, olles vahelduseks jõusaalitreeningule. Sobib suurepäraselt nii naistele kui ka meestele. BodyPump™ treeningul kasutatakse spetsiaalseid kange, hantleid, ketaste komplekte ja stepipinki kõikide lihasgruppide treenimiseks ja lihasvastupidavuse arendamiseks. Tunnis ei ole sammukombinatsioone. Jõukangide raskust on võimalik ise reguleerida. Osaleda saavad nii algajad kui ka edasijõudnud.

CROSSCORE FULL BODY

Mitmekülgne CrossCore Rotational Bodyweight Training on vastupidav vahend väikeses formaadis. Algselt USA armeele välja töötatud ja War Machine`ks ristitud vahend ühendab endas funktsionaalseid harjutusi, kerepöördeid ja jõuharjutusi võimaldades teha treeningut nii staatiliselt kui ka dünaamiliselt. Harjutusi saab igaüks teha taseme järgi, seega vahend, mis sobib nii alles algajale kui kogenud treenijale.

BIKINI BODY

Bikini Body treeningutes keskendutakse naiseliku liivakellakujulise keha vormimisele- trimmis tuhar, ning jalad, peenike keskkoht ja treenitud ülakeha. Ideaaliks võetakse naiselik treenitud bikiinivorm. Treeningud toimuvad jõusaalis.

Bikini Body- tuhara eri treeningutes keskendutakse just jalgade ja tuhara vormimisele. Bikini Body - Kõht, selg treeningutes töötatakse läbi kere kesk ja ülaosa.

Treening algab 5 minutilise soojendusega kardioseadmel või soojendavate harjutustega jõusaalis. Soojendusele järgneb lihastreening kus kasutatakse erinevaid jõusaali seadmeid ning treeningvahendeid (hantlid, kettad, kummilint, stepipink). Treeningus ei sooritada harjutusi muusikasse, mistõttu saab iga osaleja valida omale sobiva tempo ja koormuse. Treener juhendab ning parandab osalejate tehnikat. Treening on sobib kõigile, ka algajad on oodatud!