Login

Siserattatreeningud

RATAS / WATTBIKE

Põhivastupidavust arendav siserattatreening, tunnis hoitakse pulsisagedus madalamas ja keskmises tsoonis, arendas niimoodi südame vastupidavust. Suurt rõhku pööratakse osaleja sõiduoskuste ja -tehnika parandamisele ning juhendamisele. Tund sobib väga hästi alustavalale siserattatreeningu külastajale, sest tunni alguses käiakse läbi ratta seadistamine ja kasutatavad sõidutehnikad. Olles juba kogemustega rattasportlane või siseratta treeninguid juba külastav klubiliige on treening oluline, et hoida sportlikku võimekust arendades põhivastupidavust. Tunni teeb väljakutsuvamaks ja kergemaks osaleja ise, sest rataste takistusjõudu reguleerides saab koormust tunnis alati ise korrigeerida. Tundi juhendavad kogenud siserattatreenerid, kelle juhendamisel on lõbus ja turvaline sõita, kõike seda saatmas meeleolukas ja motiveeriv muusika. Ratas kestab 60 ning Ratas45 kestab 45 minutit.

RATAS INTERVALL (suvel tunde ei toimu)

Spetsiaalsetel siseratastel muusika saatel tehtav intervalltreening, mis arendab eelkõige südame vastupidavust, kuid ka lihasvastupidavust jalgades. Treening koosneb pikematest ja lühematest intervallidest- tõusudest, kiirendustest ning taastumisosadest, tagades nii maksimaalse kalorite kulu ning üldise töövõime tõusu. Rataste takistusjõudu reguleerides saab koormust tunnis alati ise korrigeerida, seega sobib tund nii algajatele kui ka edasijõudnutele. Treeninguga on väga hea esitada endale väljakutseid treeningplaani mitmekesistamiseks. Kogenud ratturitele on treening juba rohkem tavapärase rattasõidu imiteering, erinevuseks tavasõidule õues on juhendamas ja motiveerivas treener ning igale intervallile sobiv muusika.

WATTBIKE X 75 (suvel tunde ei toimu)

Spetsiaalsetel Wattbike siseratastel muusika saatel tehtav väljakutsuv intervalltreening neile, kes on harjunud käima rattatundides ning soovivad enamat. Treening arendab eelkõige südame vastupidavust, kuid ka lihasvastupidavust jalgades. Tunnis võib esineda erinevate pikkustega intervalle ja  tõuse, kiirendusi ning taastumisosi, tagades nii maksimaalse kalorite kulu ning üldise töövõime tõusu. Rataste takistusjõudu reguleerides saab koormust tunnis alati ise korrigeerida. Tundi on oodatud kogenud treenijad. Treeninguga on väga hea esitada endale väljakutseid treeningplaani mitmekesistamiseks. Kogenud ratturitele on treening juba rohkem tavapärase rattasõidu imiteering, erinevuseks tavasõidule õues on juhendamas ja motiveerivas treener ning toetav ja inspireeriv muusika.

WATTBIKE MARATON 90

On 1,5h kestev vastupidavustreening spetsiaalsel Wattbike PRO sisejalgrattal. Treening arendab eelkõige südame vastupidavust, kuid ka lihasvastupidavust jalgades. Tunnis võib esineda erinevate pikkustega intervalle ja  tõuse, kiirendusi ning taastumisosi. Asendi saab paika sättida millimeetrise täpsusega, andes ratturile maksimaalselt autentse rattasõidukogemuse. Trennis on osalejal lihtne mõista, mis kiirusega sõita ja kui palju koormust lisada (rattal kiiruse (RPM), võimsuse (watt), pulsi (BPM) ja pedaalimistehnika (parem vs vasak jalg) näidikud). Rataste pedaalid on kahepoolsed: kinnitused nii ratturijalatiste (MTB SPD pedaal + Look Keo) kui ka tavaliste spordijalatsite jaoks (korv). Kaasa higirätt, veepudel, kui soovid siis ka batoon.

NB! Tund toimub 1 kord kuus, iga kuu esimesel laupäeval!