Login

Vastupidavustreeningud

KICK-IT 45

Tunnid on mõnusalt väljakutsuvad vastupidavustreeningud, kus imiteeritakse  võitluskunstide käe- ja jalalööke. Treeningus on lisaks vastupidavuse arendamisele suur rõhk ka kerelihaste treenimisel - poksimine eeldab tugevat kerelihaste tööd, kuna löögi jõud peab tulema kogu kehast, mitte pelgalt käte või jalgade liigutamisest. Selle õppimiseks ongi tunnis oluline rõhk õige löögitehnika õppimisel Tunnis areneb tasakaal ja koordinatsioon, märkamatult kaovad kalorid ja tunni lõpuks on kadunud igasugune stress. Tunnis kasutatakse aeg-ajalt ka B-Kick poksikotte. Piisavalt tugev treening nii meestele kui naistele!

HEARTBEAT

HeartBeat on uus võitluskunstide liikumistest inspireeritud kiire aeroobne treening. Võitluskunstid, mäng ja tants üheskoos, suurepärasest muusikavalikust rääkimata! Kuigi eelnevaid oskusi või kogemusi sul vaja ei lähe, ole valmis esitama väljakutset oma füüsilisele vormile!

RING INTERVALL

RING Intervall on vastupidavustreening, kus hoogsa muusika saatel sooritatakse mitmeid kardioharjutusi - hüpped, jooks, põlvetõste jne. Seda kõike ringtreeningu põhimõttel. Kardioharjutuste vahel treenitakse erinevaid suuremaid lihasgruppe. Kuna tegu on intervalltreeninguga (parima rasvapõletajaga), siis "mängime" pulsisagedusega, st aeroobse töö puhul tõstame pulssi ning jõuharjutuste puhul alandame seda. Treening on sobilik kõigile, kuna ei sisalda keerulisi sammukombinatsioone ja raskeid raskusi lihastreeningus.

CROSSCORE INTERVALL

Mitmekülgne CrossCore Rotational Bodyweight Training on vastupidav vahend väikeses formaadis. Algselt USA armeele välja töötatud ja War Machine`ks ristitud vahend ühendab endas funktsionaalseid harjutusi, kerepöördeid ja jõuharjutusi võimaldades teha treeningut nii staatiliselt kui ka dünaamiliselt. Harjutusi saab igaüks teha taseme järgi, seega vahend, mis sobib nii alles algajale kui kogenud treenijale. CrossCore Intervall on mõeldud vastupidavuse arendamiseks, treeningus tõstetakse ja langetatakse pulssi erimevate harjutustega